گناه






محکوم به گناه

مطالب رمانتیک وعاشقانه

«گنـــــــــــــــاه»
 
گنه کردم گناهی پر زلذت

در آغوشی که گرم و آتشین بود

گنه کردم میان بازوانی

که داغ و کینه جوی و آهنین بود
 
درآن خلوتگه تاریک و خاموش

نگه کردم به چشمان پر ز رازش

دلم در سینه بی تابانه لرزید

ز خواهش های چشم پر نیازش
 
درآن خلوتگه تاریک و خاموش

پریشان درکناراو نشستم

لبش بر روی لبهایم هوس ریخت

ز اندوه و دل دیوانه رستم
 
فرو خواندم به گوشش قصّه عشق

ترا می خواهم ای جانانه من

ترا می خواهم ای آغوش جانبخش

ترا ای عاشق دیوانه مست
 
هوس در دیدگانش شعله افروخت

شراب سرخ در پیمانه رقصید

تن من در میان بستر نرم

به روی سینه اش مستانه لرزید
 
گنه کردم گناهی پر زلذت

کنار پیکری لرزان و مدهوش

خداوندا چه می دانم چه کردم

درآن خلوتگه تاریک و خاموش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 14 تير 1392برچسب:,ساعت 17:50 توسط تیلور| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت