محکوم به گناه

مطالب رمانتیک وعاشقانه

 

       آرزو دارم...

 

    آرزو دارم شبی عاشق شوی

    آرزو دارم بفهمی درد را

    تلخی برخورد های سرد را

    می رسد روزی که بی من لحظه ها را سر کنی

    می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی

    می رسد روزی که شب ها در کنار عکس من

    نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی...

    میرسد روزی که بی هم میشویم

    یک به یک از جمع هم کم میشویم

    میرسد روزی که ما در خاطرات

    موجب خندیدن وغم میشویم

    گاه گاهی یاد ما کن ای رفیق

    میرسد روزی که بی هم میشویم...

                                                                                                                                        توسط سلنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 15:12 توسط تیلور| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت