نهال






محکوم به گناه

مطالب رمانتیک وعاشقانه

8pic.ir     مكاني براي آپلود رايگان فایل های شما

صدایت میکنم با عشق بیا تا در کنار تو نگاهم خواندنی باشد

پر ازحرفم پر از فریاد میخواهم در احساست حسم گفتنی باشد

برایم گفتی از رفتن من از فاصله بیزارم

تو میدونی قسم خوردم رو عهدم پا نمیزارم

عزیزم باورش با تو که دل سیه پوش است

من از مردن هراسم نیست من از تنهایی بیزارم

خیالی نیست با منت ولی بی عشق میمیرم

نهال عشقمون با تو گلش گر چیدنی باشد

توسط تیلور



نظرات شما عزیزان:

یاسی
ساعت21:37---15 ارديبهشت 1392
سلام وب تو هم خووووووووووووووووووبه بازم به من سر بزن

سارینا
ساعت21:24---15 ارديبهشت 1392
مرسی گلم........راستی جاستین الان دبی هستش..خیلی نزدیکه.....هی...
پاسخ:اره میدونم مطلبتو تو دیزنی دیدم خیلی باحال بود....راستی حالا چقدر میمونه شاید تونستیم بریم حالا...:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 15 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 18:28 توسط تیلور| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت